Re: I kup pan oryginał - zasilac

Użytkownik "Artur M. Piwko" snipped-for-privacy@buziaczek.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@buziaczek.pl...

Nie wiem, muszę zajrzeć w zamówienia firmy. Ale bynajmniej na alledrogo czy czyms podobnym nie brane bo mamy listę dostawców i raczej konkretnych. Za duzy zakład.

No ładnie. Następny jak się trafi rozbieram z kamerą w ręce jesli zakupom nie będzie się chciało bawić w reklamacje.

Pozdrawiam.

Reply to
Irokez

Irokez pisze:

"mamy listę dostawców i raczej konkretnych. Za duzy zakład"

Z wlasnego doswiadczenia wiem ze duzym zakladom najlatwiej wcisnac kit. Zreszta sam widzisz kupujecie nie jakosc a naklejki a stare przyslowie mowi ze ladna miska jesc nie daje.

Reply to
zenek

Użytkownik "zenek" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:hsc7k3$e6r$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Jaką mam gwarację że kupując poza oficjalnym dystrybutorem dostanę coś lepszego? Żadną. Jak mam skontrolować dostawcę sprzętu? rozbierać przy nim sprzęt? Ok. tu powinna zadziałać gwarancja. Ta bez jakiegokolwiek problemu jest rozpatrywana. Tyle tylko że zbieg innych zdażeń spowodował, że rozebrałem toto... inaczej by tematu nie było bo firma jest OK. Tylko że ten chinczyk jak widać żeźbi.

Reply to
Irokez

Zaczac nalezalo by od nazwy firmy ktora produkuje ten zasilacz.

Sprawdz w slowniku co znaczy SICK w jezyku angielskim.

:):):)

Jak kupujesz zasilacz od takiej firmy to nie dziw sie ze nie dziala.

Reply to
zenek

W dniu 2010-05-12 17:53, zenek pisze:

Słownik to i polski by się przydał :) Chyba ze to wychowanek papy smerfa.

Reply to
Mario