Re: Grafika na procesorku PIC

> A tak z ciekawości - zna ktoś jakieś szczegóły jak to najlepiej zrobić? > Bo tak, rozumiem, że konieczne jest multipleksowanie... Rozumiem, że to > nie potrzebuje oświetlenia zewnętrznego, tylko sąsiednie LEDy oświetlają > paluch, a ten odbija światło i kieruje je na "badane" w danym momencie > diody... czy tak? Projekt ciekawy, szkoda, że póki co jest tak mało > informacji :(...

Jest pewnie dokladnie tak jak piszesz. Bardzo fajny i elegancki pomysl ale w tej postaci chyba nie nadaje sie do uzycia. Jak np. poradzic sobie ze zmianami oswietlenia? Zauwaz, ze na filmie wszystkie diody emituja swiatlo. Pewnie daloby sie jakos skorelowac pomiary swiatla odbitego ze swiatlem emitowanym ale co wtedy zrobic z wylaczonymi diodami?

A moze po prostu zbudowac (rownolegly) panel z diodami na podczerwien?

JD

Reply to
JD

A jaką długość fali emituje ciepła ręka?

Reply to
DJ

Matryca jest dwukolorowa - ot cała tajemnica,

Mirek.

Reply to
Mirek

Ale czy nie powinni swiecic na zielono, a mierzyc czerwono ?

A tu swieca na pomaranczowo ..

Tzn. jedna dioda jest nadajnikiem, druga odbiornikiem? Nie wydaje mi się żeby to zadziałało. Bezpośrednie oświetlenie od świecącej diody byłoby znacznie silniejsze niż odbite, a do mierzenia światła odbitego w sąsiednich celach wystarczy trzymać linie w stanie wysokiej impedancji.

j.

Reply to
Jacek Radzikowski

Może na przemian R-G?

Reply to
DJ

Nie mam takiej matrycy w szufladzie, to nie sprawdzę. Ma ktoś pod ręką?

pzdr. j.

Reply to
Jacek Radzikowski