Re: Grafika na procesorku PIC

> Widz e pasjonat w 8-bitowych prock w wci nie brakuje na wiecie :-)

To chyba wlasnie jeden z projektow ktore kiedys tutaj sie pojawily jako zajawki.

Do tej samej przegrodki trafiaja projekty gdzie sie wysyla UDP po ethernecie 10-ce, wysylanie i (chyba) odbieranie danych po usb i generowanie obrazu composite. Pewnie ktos jeszcze dorzuci jakies "aplikacje syntetyzujace"

Reply to
ptoki

Proszę bardzo przy okazji:

A jeśli chodzi o VGA to jeszcze może też to:

Crafta sobie zrobiłem ;)

Reply to
Sebastian Biały