Re: FEPROM S29GL256 - wymaga radiatora???

Zwyk a pami potrzebowa aby 100x wi cej - wi c albo jaka "ultra low

> power", albo mo e ci gnie pr d z filtru zasilania - procesor wy czony > przez jaki BoD, a pami jeszcze daje rad trzyma dane (podtrzymywanie > to np 1.5V 1uA)?

Na zasilaniu tez nie ma jakichś wielkich kondziołów, płyta ma na sobie lokalną przetwornicę DC/DC i za nią jest dosłownie kilka elektrolitów

100uF, a przecież to by musiała być osobna linia zasilania...

Może dla podsumowania: bateryjek, dużych kondensatorów itp na płycie nie ma, więc pomysł ze sramem chyba odpada. Układu, o którym mówi dokumentacja... no kurcze, ślepy może jestem, ale nie aż tak, też go nie ma!

Jakie są jeszcze inne możliwości? Czy sam procesor może zawierać w sobie takiego flasha? Na płycie są dwa: jakas mała atmega (8535) i duże bydle MPC8245. I do tego jakieś FPGA jeszcze, coś co wstawione w podstawkę PLCC i zaklejone naklejką wygląda na jakiegoś EPROMa.

Jarek P.