Re: Elektrozawor do alarmu

W artykule <bjsbes$oq$ snipped-for-privacy@slupsk.slp.vectranet.pl> Krzysztof Urbanski napisal(a):

A dlaczego - nie wystarczy, że pozycja spoczynkowa zaworu (normalnie zamknięty) będzie wymuszana sprężyną? A po podaniu napięcia zawór się otworzy?

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz
Krzysztof Urbanski

W artykule <bjsh5h$g5v$ snipped-for-privacy@slupsk.slp.vectranet.pl> Krzysztof Urbanski napisal(a):

Acha. Racja.

Pozdrawiam

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

I w zasadzie nic, zatrzymasz się. Przełożenie na ostatnim biegu spokojnie pokona opory silnika nie zrywając przyczepności osi napędowej - tak sądzę. Poza tym silnik też nie zatrzyma się w jednym cyklu ;-)

Miłej soboty Marku. __ Pzd, Irek.N. ps. na lodzie w zakręcie....ale przy 150 kierowca jest potencjalnym dawcą nawet bez awarii ;-)

Reply to
Ireneusz Niemczyk

W koncu jedziesz samochodem w ktorym duzo rzeczy moze zawiesc - komputer wtrysku, zaplon, bezpiecznik pompy, lampka rezerwy - trzeba byc przygotowanym na takie problemy :-)

To po co dokładać jeszcze jeden niepewny czynnik?

Reply to
Marek Lewandowski
Reply to
Robert Polkowski

:) czy nie, ale jednak rzeczy montowane oryginalnie przeszły testy w komorach klimatycznych i zasadniczo te krytyczne elementy są dość niezawodne.. Pytanie, czy doczepiane coś ma tę samą klasę niezawodności... :?

Reply to
Marek Lewandowski
Reply to
Krzysztof Urbanski
Reply to
Krzysztof Urbanski

  1. Po co elektrozawor? Nie lepiej odcinac zasilanie od pompy paliwa?
  2. Jesli chodzi o sprawy bezpieczenstwa, to do sterowania ta pompa zastosuj albo przekaznik bistabilny, albo uklad podobny do wylaczalnego tyrystora. Zaklocenie pracy uC nie spowoduje wtedy odciecia doplywu paliwa. Mam u siebie w aucie taki uklad. Od
5 lat wszystko OK.
Reply to
peters

Sat, 13 Sep 2003 14:42:51 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Tomek" snipped-for-privacy@NOSPAM.poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Grabarz tez musi z czegos zyc ;-)))

Reply to
BLE_Maciek

W artykule snipped-for-privacy@4ax.com BLE_Maciek napisal(a):

Się, chłopaki, bardziej przejmujecie niż ustawodawcy niektórych krajów. Miałem okazję jeździć po Omanie, gdzie ustawowo Vmax = 120km/h. Przy

120km/h włączał się dźwięk, przy 130 przerywany, a przy 150km/h odcinało paliwo.

Odcięło mi właśnie przy wyprzedzaniu, kiedy jeszcze te 20km chciałem podciągnąć. Ale się zdziwiłem! Samochód rozpędem jechał dalej.

Pozdrawiam

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz