pomiar ciśnienia

Witam wszystkich grupowiczów. Poszukuję czujnika pomiarowego do pomiaru ciśnienia zakresu 0-5bar (pomiar ciśnienia paliwa)

znalazłem, ale niestety nie na moją kieszeń...

czy ktoś może mnie poratuje informacją o jakimś ciekawym czujniku, którego cena jest zdecydowanie niższa niż 500 zł?

z góry dziękuję i pozdrawiam:)

Reply to
Def

Użytkownik "Def" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:brk87e$jti$ snipped-for-privacy@kastor.ds.pg.gda.pl

AFAIR Uniprod reklamował sie niedawno w EP z jakimiś wzgl. tanimi sensorami ciśnienia prod. Smartec:

tym, że Ty będziesz potrzebował raczej gotowego czujnika przystosowanego z pomiaru ciśnienia cieczy (i to niekoniecznie obojętnej chemicznie) a nie gołego sensora.

Reply to
Marek Dzwonnik

Ma byc amatorski czy z atestem na paliwo ?

Bo samych czujnikow w cenie ponizej 300zl to troche znajdziesz.

W artykule <brk87e$jti$ snipped-for-privacy@kastor.ds.pg.gda.pl> Def napisal(a):

Czujnik do pomiaru ciśnienia paliwa na 99,9% _musi_ dla Twojego bezpieczeństwa mieć atest do pracy w strefie zagrożonej wybuchem (chyba, że olej napędowy/opałowy). To już tanie nie będzie.

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

no atest dobra rzecz, ale czujnik będzie pracował przed wtryskiwaczami.... powiedzmy, że odpuścimy sobie atest... silnik i tak niedługo wybuchnie od nitro.... więc starczy mi jakiś czujniczek bez atestu. Gdzie można takie dostać? tańsze niż 300?

dzięki za odpowiedzi i proszę o więcej! ;)

Użytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.> >Witam wszystkich grupowiczów. Poszukuję czujnika pomiarowego do pomiaru

Reply to
Def

Aplisensa zwykle i Ex _AFAIR_ nie mialy duzej ruznicy w cenie.

Reply to
jerry1111

W artykule <brkknp$i0o$ snipped-for-privacy@kastor.ds.pg.gda.pl> Def napisal(a):

No, dobra:

  1. Ja do tego ręki nie przyłożę. Przed czy za wtryskiwaczami, ganz egal.
  2. Uprasza się PT Defa o odpowiadanie pod przyciętym cytatem.

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

czuję się pouczony, za uwagi cenne dziękuję;) przyjmniemy zatem, że to diesel z bardzo słabą pompą ....

do 5bar ;)

Reply to
Def

Użytkownik "Marcin Stanisz" snipped-for-privacy@poczta.bzdury.onet.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@COS13.ilf.com...

Do olejów też musi mieć atest. Pozdrawiam Wojtek

Reply to
wowa

Użytkownik "Def" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:brk87e$jti$ snipped-for-privacy@kastor.ds.pg.gda.pl...

W cenie ponizej 500zl kupisz czujniki bez separacji od medium mierzonego czyli tylko do pomiaru cisnienia czystego powietrza. I stad bierze sie cena. Do plynow musi byc dodatkowa separacja i czujnik za 500zl netto jest czujnikiem tanim. Pawel

Szukaj pod haslem "Pressure Transducer" - znajdziesz setki Przemyslowe P/T maja oddzielona strefe pomiarowa od mierzonego srodowiska. Modele grupowane sa w zaleznosci od zakresu mierzonego cisnienia. Z reguly sa to bardo drogie urzadzenia.

Reply to
bubba