Wiertarka modelarka i statyw

W artykule <bra4vh$psh$ snipped-for-privacy@SunSITE.icm.edu.pl> Zbych napisal(a):

Wiertła (widiowe, z poszerzanym uchwytem) najtaniej na Stadionie od przyjaciół.

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Jeszcze sa??? Bo znajomy zza wschodniej granicy mowil, ze juz od kilku lat u nich tego sie nie kupi...

Reply to
jerry1111

On Behalf Of jerry1111

Bo wszystko wywożą na zachód. ;-)

pzdr Artur

Reply to
ziel

dobre sobie kazik

Reply to
Kazik

A teraz to i przyjaciol zaczyna brakowac...

W artykule snipped-for-privacy@4ax.com jerry1111 napisal(a):

Update z soboty: u przyjaciół nie było, ale poszerzane wiertła widiowe

0,7mm, 1mm, 1,25mm od handlarza w cenie 50gr/szt. zostały kupione.

A mnie ręka boli po wywierceniu ca. 300 otworów w płytce wiertarką hardcore... czyli CELMĄ na oryginalnym statywie. Aha, i nic w uszy znowu nie włożyłem i Żona narzekała, że jej nie słyszę. Po 7 latach od ślubu to się nie ma co dziwić.

;-))

Pozdrawiam Marcin Stanisz PS. I jak ja nie lubię lutować mostków... M.

Reply to
Marcin Stanisz

Na stadionie?? Cholera... trza sie przejechac. Chlopy - polaczmy przyjemne z pozytecznym i zjedzmy pizze _po_ wizycie u handlarza :-)

:-) Jak namierze _w_miare_ dobry statyw, to inwestuje w dremelka... Bo dremelek pozniej pojdzie do frezarki, ale pewnie tylko na krotko, bo znajac zycie bede chcial kupic Metabo :-)

Reply to
jerry1111

To inaczej - _rezydent_ poproszony przez nas może zadba o zasilenie naszych szufladek z wiertłami?

A fuj...teraz kupuje sie Kressa z tacho w srodku :-)) Jest świetna. __ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk
Reply to
Marek Dzwonnik
Reply to
Marek Dzwonnik

Heh... :-)

Na razie nie mam do czego, ale... bede pamietac :-)

Reply to
jerry1111

W artykule snipped-for-privacy@w.archiwum Ireneusz Niemczyk napisal(a):

Składaj zamówienie - przy najbliższej okazji się zrealizuje.

Zdrówko

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz

Pewnego dnia jerry1111 przemowil ludzkim glosem:

Nie polecam dremela do frezowania. Po jakimś czasie oś wiertarki dostaje luzu i wiertarka wpada w wibracje nawet w czasie zwykłaego wiercenia.

Reply to
Zbych

Aha - no to dremelek zostanie do wiercenia tylko... Z drugiej strony to on ma az takie slabe lozyska??

Reply to
jerry1111

Zmień na kressa, obroty zupelnie nie te same, a i wykonanie niczego sobie :-)

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk

W artykule snipped-for-privacy@news.home.net.pl> Marek Dzwonnik napisal(a):

Ciężko będzie - PT Teściowa kupowała, mnie tam nie było ;-)) Mówi tylko tyle, że na koronie.

Tzn. dlatego wiercę wiertłem 0,7. Jak już załapie otwór w miedzi, to idzie ~równo. Wcześniej było gorzej, bo miałem wyrobiony uchwyt i jeszcze większy "hardkor", czyli wiertła owijane drutem miedzianym... Strach się bać.

Pozdrawiam

Marcin Stanisz

Reply to
Marcin Stanisz