Re: Egzamin na świadectwo radiooperatora amatorskiego -

Użytkownik "A.L." snipped-for-privacy@aol.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@4ax.com... ...

To w ogóle jest, jak to mawiał jeden z moich kumpli, "balszoje Pikasso". Ja tego nie ogarniam. Ale mam dziwne wrażenie, że to kolejne sztuczne tworzenie rzeczywistości, potrzeb, konieczności. Czemu się Słońca nie czepią? Hint - energia rośnie wprost do częstotliwości... A moc Słonka... czy dobrze pamiętam, że wynosi cuś kole kilograma waty na metr kwadrat? A moc radyjka? :P Zdaje mi się, że nie uchylono, ale podejrzewam, że to będzie martwy przepis... Co innego profesjonalne, komercyjne... Trochę jak z piracką Szklarnią, niby nie wolno (bo nie wolno), ale jakby chcieli wszystkich domowych udupić, to by się usrali we własnym gównie, nie dali by rady. Ale instytucje, to już wiskają. Byli koledzy, co chcieli legalnie... ale tyle to korowodów, że szkoda energii.

Reply to
ACMM-033