Re: EdW - R.I.P?

> Wstążeczka Cię razi? Na ruskim żołdzie jesteś?

> Nie mam nic do wstążeczek, ale do flag państwowych już tak.

Gdzieś tam flagę znalazł? Że tło jest niebieskie i żółte to od razu musisz ze zdjęciami z Halą Stulecia wyjeżdżać? I tak dobrze, żeś zdjęcia ze swastyką nie znalazł.

Mamy własną, nawet ładniejszą i nie mamy powodu się jej wstydzić.

Chyba masz jakiś nacjonalistyczny problem. Nasz sąsiad został napadnięty. Redakcja się solidaryzuje i okazała to w sposób najmniej dokuczliwy i bez słowa. W żaden sposób akurat to nie wpływa na treść.

I daruj sobie proszę takie uwagi. Za długo się znamy na ten poziom dyskusji.

Ale to Ty ściągnąłeś tu politykę, zupełnie niepotrzebnie. Ja nawet nie zwróciłem uwagi na kolory tła.