Re: Dotykowy przelacznik schodowy z regolacja natezenia ?

Tiamat pisze:

> Mam takie w wersji sensorowej na pilota IR, działają bardzo ładnie (ale > nie mam połączenia schodowego). Kupisz bez problemu na Allegro. > > -- > Adam Dybkowski >
> Uwaga: przed wysłaniem do mnie maila usuń cyfry z adresu.

Hehe elektry i elektronik raczej nie ma poczucia estetyki ;) Dopiero Kolega Adam podeslal link do czegos co sie nadaja na montaz w domu.

Dzieki i pozdrawiam wszstkich.

Reply to
Tiamat

Qwinto pisze:

W rzeczy samej. Taki ściemniacz jak w linku powyżej (od F&F), ew. w wersji do montażu na szynie to absolutny standard i nie ma się do czego przyczepić. Jak już napisał Qwinto, da się go sterować dowolnym przyciskiem. Ja akurat potrzebowałem ściemniaczy na pilota do montażu w miejscu normalnego wyłącznika - więc kupiłem te od EMC.

BTW: Zna ktoś podobne "klocki" ale z doprowadzonym dodatkowo przewodem zerowym (N) - mogące sterowane pilotem IR wyłączać świetlówki kompaktowe? Nie chodzi mi o ściemnianie, tylko o samo włącz/wyłącz. Ważne w każdym razie, aby przez wyłączony odbiornik nie przepływał kompletnie żaden prąd (którego warunku oczywiście nie spełniają ściemniacze montowane szeregowo z obciążeniem, w miejscu normalnych wyłączników).

Reply to
Adam Dybkowski