Re: Wycofanie z rynku tradycyjnych ?arówek

A jak to wygląda na zdjęciach? Takie żarówki nadają się do oświetlania

> fotografowanych obiektów (z automatycznym balansem bieli np. albo potem > skorygowanym)?
  1. sa swietlowki, ktore sie nadaja. Nie pytaj o cene.
  2. Swietlowki z marketu nadaja sie do wprawienia mnie w kurwice wegetatywna, wzglednie groza bnaglym szlagiem jak tylko probujesz zrobic cos z kolorami na zdjeciu.
  3. Jak citka Ziuta ma w kazdym zyrandolu inna swietlowke, to kurwica wegetatywna przeradza sie w nagly atak cholery...
Reply to
Marek Lewandowski