Re: Dostep do sieci poprzez kablówk?

to problem z moimi godzinami pracy bo to ja późno wracam. Dzwoniłem do operatora i zweryfikował MAC adres i to na infolini mówił ze do modemu sygnał albo nie dochodzi albo nie wychodzi. byłem ciekawy czy on musi fizycznie cos odblokowac na klatce bo monter z biura obsługujący moją ulice ma wolne. ciekawy jestem co powie jutro i ile bede sie uzerał z nim ze jednak moja obecnosc do szczecia nie jest mu potrzeba. Zobaczymy.

A ja sie nie denerwuje, przeraza mnie tylko to ze zawsze jak sie pyta o cos to sa dziwne podejrzenia.''

A wie z Was ktoś jaki do takich modemów musi byc rozdzielacz? tak aby z jednego kabla dac sygnał na modem i TV?

Reply to
slawek7

In news: snipped-for-privacy@t2g2000yqe.googlegroups.com, slawek7 snipped-for-privacy@wp.pl nabazgrał:

W normalnym ustroju kapitalistycznym, gdzie obowiazuja prawa rynku to nie jest Twój problem. (ciap)

(ciap)

Teraz ja ...

mam wolne! :-)

Reply to
Włodzimierz Wojtiuk

Użytkownik slawek7 napisał:

Zainteresuj się ofertą innego dostawcy. Serio. Wiem, że kablówka jest zwykle jedna ale są inne metody. Jeżeli faktycznie jest tak, jak piszesz, to firma jest wyjatkowo do d.. Nawet TP pozwala na ustalenie dogodnego terminu wizyty. Jeżeli urlop montera rozkłada instalacje, to ręce opadają. Co będzie jak już zaczniesz płacić a pojawi się uszkodzenie?

Widziałem wersję z rozdzielaczem w domu na TV i modem. Jeżeli podłączysz kabel bezpośrednio do modemu (bez rozdzielacza), to internet powinien chodzić bez łaski. Rozdzielacz wymaga sprawdzenia, ewentualnie podniesienia poziomu sygnału - tak aby nie brakowało poziomu do czystego odbioru TV. O ile pamiętam, to internet chodzi znacznie poniżej analogowych sygnałów RTV, także nie zaśmieca odbioru TV, czy radiowego. Nie wypowiem się na temat zawartości skrzynki, bo jej w środku nie widziałem. Przynajmniej tej w epoce z internetem. Przed internetem, to nawet przy tym pracowałem. Maciek

Reply to
Maciek

Użytkownik "slawek7" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@t2g2000yqe.googlegroups.com... [ciach]

A wie z Was ktoś jaki do takich modemów musi byc rozdzielacz? tak aby z jednego kabla dac sygnał na modem i TV?

Odpowiedni rodzielacz powiniens dostac wraz z modemem. Bardzo dobrym rodzielaczem jest nasz krajowy Telmor seria GMF-35x Nazywaja to gniazdo multimedialne. Z kablowki rodziela sygnal na dane (internet), TV i Radio. Cena takiego rodzielacza okolo 35 PLN

Reply to
Robgold

Użytkownik "Robgold" <robgold-NO snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:i3omd1$bfp$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

W katowickiej UPC radio o jakiegoś czasu nie działa...

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

UPC oficjalnie wyłączyła radiowy sygnał analogowy w całej Polsce gdzieś tak rok temu :(

Pozdrowienia, MKi

Reply to
MKi

Użytkownik "MKi" snipped-for-privacy@to-nalezy-wywalic.op.pl> napisał w wiadomości news:i3pbq3$1l8$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Zgadza się. Strasznie mnie to zdenerwowało...

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

Mnie też. Na początku. Mieszkam w dolinie, więc aby odbierać rozsądnie radio, musiałem wystawić antenę. Ale jak już grzebałem w instalacji, to pogrzebałem mocniej i pożegnałem się z UPC na korzyść Cyfry+. UPC straciła klienta, bo wyłączyła radio. Mam nadzieję, że nie jednego.

Teraz (już od gdzieś tak roku) jestem cały szczęśliwy, że nie mam tego nieszczęsnego UPC-a, zaniku sygnału TV w czasie burzy (moi rodzice wciąż się męczą) i nie tylko w czasie burzy, a płacę ok. o połowę mniej.

Z perspektywy czasu: nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło :)

Pozdrowienia, MKi

Reply to
MKi