Re: Dobre microswitche - kto robi?

Tue, 30 Jun 2009 02:46:46 -0700 (PDT) Marek Lewandowski

> snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał: > > >Kto takie prztyczki robi i gdzie je w EU dostac? > > Może tutaj coś znajdziesz:
ale tu są troche inne

O! to zaczyna wygladac sensownie, zwlaszcza biorac pod uwage to, co John Smith napisal o szczelnosci - Omron robi szczelne, TME nimi - wyglada ze - handluje, no to pozostalo mi zapytac TME - co tez wlasnie zrobilem. Dzieki za pomoc wszystkim! Marek

Reply to
Marek Lewandowski

Zainteresuj się takimi: B3S-1000P, mają gumkę separującą styki od otoczenia. Producent Omron do kupienia w TME za około 2zł. Nie udzielę Ci rekomendacji, gdyż mam jeszcze za mało doświadczenia. Zapytaj za jakiś rok, dwa. K.

Reply to
John Smith

Dodam jeszcze, że od lat używam mikroprzycisków Omrona, co prawda innych mechanicznie, ale NIGDY nie było jeszcze reklamacji przycisku.

Pozdrowienia, MKi

Reply to
MKi