Re: Dlaczego mikrokontrolery nie maj? przetwornikó

Cześć,

> Świat nie kończy się na Atmelu. >

;-)

Wiem, wiem ale jak ma się do tego narzędzia, to dla jednego projektu ciężko przejść na coś innego. Pytanie źle skonstruowałem bo miałem właśnie na myśli AVRy ATMELA.

Dzięki wszsytkim za info Pozdrawiam Andrzej

Reply to
fred211

A kto powiedzial, ze nie maja:) Navet AVRy. Zobacz XMega. Z tym, ze to dopiero ma wyjsc. Ale podoba mi sie w nich DMA, bedzie mozna zaprogramowac sterownik graficznego LCD bez gimnastyki i zuzywania 100% czasu procesora.

Reply to
T.M.F.

T.M.F. pisze:

Piszesz o tym:

Nieźle, w końcu wyjdzie AVRek z 16KB RAMem. I 8 USARTami! :-D

Ale i tak nic ze stajni Atmela nie zakasuje stosunkiem możliwości do ceny procesora AT91SAM7S256 (256KB Flash, 64KB RAM, USB @ fclk=48MHz), kosztującego detalicznie w Seguro niecałe 30 zł brutto.

Reply to
Adam Dybkowski