Re: LCD 2x20 ster. 4b

Reseta bym raczej nie zdecydował się zostawiać... Co do linii danych zdaje się że w ogóle nie są zczytywane jeśli wyświetlacz jest zainicjalizowany w tryb przyjmowania danych czterobitowo ( tak o ile dobrze pamiętam jest domyślnie. Nawet inicjalizacja wyświetlacza przeprowadzana jest na 4 bitach) więc zakłócenia nie powinny mieć znaczenia. Aczkolwiek oczywiście słusznym jest podłączanie wszystkiego co się da do masy.

Reply to
willy