Re: ATmega8 i przetwornik ADC

W sumie to zabawa po to żeby się czegoś nauczyć i mieć satysfakcję, że

> sam zrobiłeś bo raczej nie będzie to tańsze niż kupiony termometr > samochodowy.

Bo to ma być zabawa edukacyjna, do tej pory bawiłem się 89C2051, ale stwierdziłem, że cena jest zbliżona do ATmegi i zapragnąłem poznać coś nowszego.

Nie mam zamiaru tym handlować, jedynie zrobić dla siebie, sprawdzić, czy działa i włożyć do szuflady ;-)

Pokombinuję z większym dzielnikiem, aż tak dokładnie być nie musi.

Dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam, Gusioo.

Reply to
Gusioo