Re: ?adowanie indukcyjne

rrrrrrrrrrr napisał(a):

> [...]

Nie chcę skopiować ukłądu ze szczoteczki . Zakłócenia nie są istotną sprawą w tym urządzeniu. Mam pytanie . Jakie cewki trzeba skonstruować ( rozmiar , ilość uzwojeń , grubość drutu, rdzenie ( jakie ? ) ) aby uzyskać częstotliwość np. rezonansu 100khz ? Może jakieś wzory ?

Pzdr.

Reply to
pl.misc.elektronika

pl.misc.elektronika napisał(a):

Jakiego rezonansu? Coś mi się zdaje że zamierzasz się z motyką na słońce.

Reply to
A. Grodecki

Bo ja wiem? Jak bedzie mial ladny sinus to i zaklocen nie bedzie, i straty ciutke mniejsze niz od prostokata.

Reply to
Jerry1111