Re: 8051 i monitor hercules

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Dla graficznego pamieci ci starczy ?

Jest niezbedne zeby mial wartosc 0. Inaczej karta mysli ze jest akurat DMA i nie podlacza sie do magistrali.

moze mi sie juz zapomnialo... ale od kiedy hercules mial tryb graficzny? jakos mi sie kojarzy ze nawet czcionki zeby mu zmienic na polskie - trzeba bylo mu eproma wymieniac, a wyswietlanie grafiki to juz dopiero...

Reply to
BartekK
Reply to
Grzegorz Kurczyk

jedną w hi-res, dwie w mid-res. Przynajmniej oryginalny.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

skoro windows 3.1 chodzil na herculesie...

Reply to
Grzegorz Kasprowicz

Wednesday, August 27, 2003, 1:31:19 PM,Grzegorz Kasprowicz nastukał(ła):

GK> skoro windows 3.1 chodzil na herculesie...

Mowisz powaznie czy przypuszczasz? Bo z CGA nie bardzo.... Tzn udalo mi sie doprowadzic do tego ze COS bylo widac.. ale to bylo na rozdzielczosci bodajze 160xilestam :D Albo cegla byla dziwna albo nie udalo mi sie utrafic (rozdzielczosc ustawiana dipswitchem, fajnie sie czcionki zmienialy i logo awarda :P)

Reply to
=?Windows-1250?B?o3VrYXN6IEJvbGVzdGE=?=

Chodzil, chodzil - 95 dopiero przestal :-(

Reply to
jerry
Reply to
Grzegorz Kurczyk
Reply to
Piotr Wyderski
Reply to
Grzegorz Kurczyk

Witam ! O ile ja pamiętam to Hercules miał tryb graficzny (748x350 czy jakoś tak). Chyba pomyliłeś Herculesa z kartą MDA bo ona wyświetlała tylko tekst.

KS

Reply to
ks