Re: 100Hz w LCD

> DVI leci 24bit na pixel szeregowo, stąd coś 3.6Gb/s pasma (60Hz

nie, nie 3x, bo każdy kolor ma osobny kanał, czyli leci osobnym kablem.

A synchronizacja w DVI przychodzi jako jakaś specjalna klatka zerowa > czy jakoś inaczej??? Znasz ten protokół?

Nie znam, nie wiem, jaki jest protokół, ale na wikipedii jest dość sporo o standardzie jako takim. Z tego, co zrozumiałem pobieżnie przeglądając, to tam leci prawie dosłownie sygnał analogowy, tak jakby na karcie graficznej DAC zastąpić driverem linii szeregowej. Równolegle do RGB leci jeszcze jakiś kanał kontrolny, ale co dokładnie nim idzie to Ci nie powiem bez googla.

Marek

Reply to
Marek Lewandowski