radio-magnetofon Forda (jak odblokować?)

mam magnetofon Forda z keycode ostatnio wyjmowałem akumulator z auta i żona bawiła się wklepywaniem klucza po kilku próbach wprowadzaine klucza zablokowało się

jak odblokować radio-magnetofon aby móc ponownie wprowadzic kod?

Reply to
ajacques

Użytkownik "ajacques" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:ctqfua$f88$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

zostaw radio włączone na dłuższy czas

blur

Reply to
blur

ok dzięki rozumiem że WŁĄCZONE (bo WYŁĄCZONE trzymałem kilka dni - myślałem że jest zasilane jakimś akumulatorkiem)

Użytkownik "blur" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ctqof2$8d$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Reply to
ajacques

Użytkownik "ajacques" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:ctqqkg$12i$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

tak, ma byc ZALACZONE

procesor odlicza czas i po ok 30 minutach bedzie mozna ponownie wpisac kod

Reply to
Andy