Radio + AA 1.2 ?

Greg(G.Kasprowicz

Kumpel takowe wspomina. Zasilacz zostal zrobiony rzetelnie, dzialal, ale na godzine przed obrona przestal.

Coz bylo robic .. skoczyl do kiosku po baterie.

Pamietajcie uczniowie: obudowe dajemy taka duza, zeby sie zmiescilo rozwiazanie awaryjne :-)

Widzę tu sprzeczność...

Niekoniecznie ;). Moja praca w technikum (na ok. 20 TTLach) przestala dzialac na dzien przed obrona. Wpadl mi do niej srubokret ;))).

A ze po naprawie dzialala prawidlowo dopiero po rozgrzaniu - to inna bajka. Trzeba bylo tylko zastosowac odpowiednia strategie obrony: podlaczyc, ooommooooowiiiic, zaprezentowac w dzialaniu ;).

Reply to
Lukasz Spychalski

Rzetelnie nie znaczy solidnie :-)

To naprawde byl zasilacz sieciowy, prawidlowo zaprojektowany [opinia kolegi], wykonany najwyrazniej niezbyt starannie :-)

Ot, syndrom komisji.:-)

Pewnie by dal rade poprawic .. ale termin obrony sie zblizal :-)