Poprawnie formatowanie Baterii AA Ni-Mh

Dysk sobie sformatuj a akumulatorom daj spokuj - je się formuje.

Hm... ja bym zabil bedac na twoim miejscu...

Reply to
Adas

Nie dojdziesz czy nowe czy uzywane. Fabrycznie moga docierac juz czesciowo naladowane - chociazby po fazie kontroli jakosci.

A NiMH nigdy nie formowalem, formatowalem czy jak to zwal - po 2-gim cyklu mialy juz prawidlowa pojemnosc.

PS. kupilem w markecie wkretarke akumulatorowa - ale okazalo sie, ze ladowarka nnie pracuje, poszedlem wiec reklamowac:

- ladowarka nie laduje akumulatorow

- a formatowal je pan ?

- nie, po co, w instrukcji NIC nie jest napisane na ten temat

- chwileczke ja sie dowiem, bo byc moze stracil pan wlasnie gwarancje

- ale ladowarka zupelnie nie laduje akumulatorow, wiec jak mam sformatowac ?

- widocznie je pan uszkodzil

:))))

Sprawdzali z innymi egzemplarzami co jest uszkodzone - ladowarka czy aku w wyniku braku formatowania :) Juz nie chcialem im mowic, ze mierzylem napiecie ladowarki i bylo ZERO, bo by mnie posadzili o dywersje, szamanizm i zlosliwosc...

Janek

Reply to
Janek

RoMan Mandziejewicz snipped-for-privacy@pik-net.pl napisał(a):

Romanie, nie denerwuj się - dla przedszkolaków fortepian zasłonić, czy słonia zafortepianić - żadna różnica. Nam mówiono, że tylko to pierwsze jest wykonalne. Pozdrawiam, Wmak

Reply to
Wmak