pytanie o sens...

taki problem mi się urodził: czy mikrofalówka może stać (i działać) na lodówce?

Reply to
platformowe głupki

Oczywiście że może. Dlaczego nie?

Moja mikrofalówka np. jest umocowana do ściany, podwieszona nad kuchnią elektryczną i pierkarnikiem.

Reply to
Pszemol

platformowe głupki pisze:

Nie żebym namawiał ale powinieneś sprawdzić.

Reply to
AlexY

nie mam ani lodówki ani mikrofalówki... rozważam teoretycznie...

Reply to
platformowe głupki

w europie wszystko to jedność... lodówka czy kuchenka...

Reply to
platformowe głupki

Pan Pszemol napisał:

On chyba ma nadzieję na to, że urodzi mu się drugi, a wtedy dostanie pięćset złotych. Wygląda na takiego.

Jarek

Nie może. Mikrofale będą się zakłócały z falami grawitacyjnymi i będzie występowało zagięcie czasoprzestrzeni.

c.

Reply to
cezar

platformowe głupki pisze:

Ah... trollujesz znaczy... żal mi ciebie że jesteś aż tak samotny.

Reply to
AlexY

Może strać lodówka na mikrofalówce, któa jest wtedy chłodzona opadającym zimnym powietrzem z zamrażalnika co zapobiega przegrzaniu mikrofali w sezonie letnimm.

Reply to
Marek