Kostka elektryczna z dużym otworem montażowym

Zwykłe kostki elektryczne (takie na przekrój 2,5-4) mają na środku otwór do montażu taki, że maksymalnie śruba M3 wchodzi. A ja szukam czegoś w co wejdzie M4 albo lepiej M5, wystarczą mi na dwa tory prądowe. Ktoś widział cokolwiek? Ceramiczne czasem nie mają większych otworów?

Reply to
Jakub Rakus

W dniu 2016-02-15 o 22:11, Jakub Rakus pisze:

a nie moze być kostka stosowana w puszkach rozdzielczych?

a.

Reply to
Artur Miller

W dniu 15.02.2016 o 22:23, Artur Miller pisze:

A mógłbyś uściślić jakie masz na myśli? Bo właśnie takie zwykłe:

ą za małe otwory montażowe, znalazłem jakieś ceramiczne ale mają otwór fi 3.5, za mało.

Reply to
Jakub Rakus

Powitanko,

Pewnie chodzi o cos takiego:

tam sa sruby 4, czy 5 to nie pamietam, ale z pewnoscia wieksze niz 3.

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Reply to
Pawel "O'Pajak

Użytkownik "Jakub Rakus" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n9teta$4q5$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

[...]

ponowny

Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" snipped-for-privacy@gazeta.pl napisał w wiadomości news:n9tjrj$v1r$1$ snipped-for-privacy@news.chmurka.net...

chyba nie chodzi mu o srednice srub zaciskowych tylko o otwory do przykrecenia 'kostki' zawsze mozna 1 srodkowy tor wyjac i przez niego przykrecic

Reply to
tck

Są jeszcze takie:

Maciej

W dniu 2016-02-16 00:51, ponowny pisze:

Reply to
maciej <...

Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n9tobv$h39$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Tylko zeby potem nastepny elektryk nie wykorzystal "wolnych zaciskow" :-(

Użytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:56c2de27$0$700$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

dlatego napisalem zeby srodkowy tor wyjac a nie przewiercic

Reply to
tck

Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n9unes$e63$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl... Użytkownik "J.F." <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

A on i tak tam wsadzi kable i srubki dokreci :-)

Użytkownik "Jakub Rakus" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news:n9teta$4q5$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Szukaj kostek na większe przekroje. Np. TLZ-16 ma otwór 4,1 mm.

yabba

Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w wiadomości news:56c31025$0$701$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

sa i 25mm2

tck

Na srubce M3 mozesz sie powiesic i wytrzyma. Przy mocowaniu kostki jest kilkutysieczny zapas wytrzymalosci. Nie kumam po co chcesz wieksze srubki.

Reply to
Zenek Kapelinder

W dniu 15.02.2016 o 23:35, Pawel "O'Pajak" pisze:

To jest to! Dokładnie coś takiego dzisiaj zakupiłem w elektroniku. Śruba M4 pasuje idealnie. Dzięki!

Reply to
Jakub Rakus