Pytanie ELEKTRYCZNE , troche OT, silnik pradu ~

Poczytaj opisy na

- kilka pomyslow jest naprawde ciekawych. Design tez mi pasuje.

Mieli jeszcze w ofercie bardzo fajna pralke, ale widze ze zniknela ze strony.

Jakub Jewula

Mialem w rekach. Ja tam wielkim fachowcem od odkurzaczy (ani od odkurzania) nie jestem, ale wynalazek mi sie spodobal. Wiec jak totalnemu ignorantowi w odkurzaniu sie spodobal, to cos w tym jest.

A co do zdania Entropera - kosztuje wiecej nie dlatego ze musi, tylko dlatego ze moze. Ty tez wszystko co robisz to sprzedajesz po kosztach? Ja nie, ja wole od czasu do czasu zarobic ;-)

Reply to
Jerry1111

Tylko wiesz .. Rainbow zarabial jeszcze wiecej :-)

Sa ludzie ktorzy za sam design zaplaca. Nawet grube miliony $, byle tylko nosil podpis VanGogha czy Picassa :-)

No ale ja jak kupuje odkurzacz to sluzyc ma do do odkurzania a nie na wystawe, wiec mnie interesuje na ile lepiej odkurza i za co te pieniadze :-)

P.S. Nie zawsze

:-)

Ale w odkurzaczu Dysona (bo od tego sie zaczelo) nie chodzilo mi o to ze ladny, tylko o to ze dziala i pomyslany jest z sensem - dlatego jest drogi. Prawde mowiac troche zaluje teraz ze pozalowalem na odkurzacz Dysona (bo swoj kupowalem zanim zobaczylem u kolegi Dysona w akcji - a raczej po akcji). Nic tam nie trzeba czyscic, wymieniac itp... wysypujesz kurz, a kurz ladnie odpada nawet z najodleglejszego zakamarka zbiornika (chyba rozwiazali problem elektryzowania sie). W moim... cholera, filter trzeba umyc. No ale kosztowal <50% Dysona ;-(

Reply to
Jerry1111

J.F. napisał(a):

Zapewniam Cię, że dobry odkurzacz wart jest swojej ceny. Ja mam tylko "zwykłego" Vax-a za nieco ponad 900zł i bije na głowe wszystkie zelmeropodobne wyroby jeśli chodzi o jakośc odkurzenia, siłę ssania, skutecznośc szczotek, łatwość utrzymania czystości samego sprzętu. Przy dobrym odkurzaczy praca w domu to przyjemność. A system centralnego odkurzania - jedna wielka pomyłka.

Reply to
A. Grodecki

entroper napisał(a):

Chyba raczej inaczej. To sprzęt gównianej jakości, awaryjny i kłopotliwy w użyciu jest do bólu tani. A że takiego włąśnie jest najwięcej, więc ten dobry sprzęt wydaje się bardzo drogi. Robiąc zakupy warto pamietać o starej i wiecznie żywej prawdzie - tanie mięso jest dla psów. Choć pokusa zakupu taniej jest ogromna. NIestety prawie zawsze odbija sie to czkawką i w efekcie drożej wychodzi.

Reply to
A. Grodecki