Przyciski navi w rozsądnej cenie...

Szukam czegoś takiego:

ale w rozsądnej cenie. Czy taka klawiatura ma jakąś inną fachową nazwę niż "navi"?

Reply to
Marek

ogólanie szukał bym pod 'keypad' ale wtedy wiadomo znajdziesz wszystko... Jak po taniości to moze jakies membranowe?

Farnell ma swoje pod "navigation switch'

tu masz z 'Jogiem'

c.

Reply to
cezar

-- Wiadomość oryginalna (wysłana 26.11.2016 14:58) --

Lata temu (2009 rok) kupowałem w TME tę klawiaturkę w elementach

- 5 klawiszy i 5 przełączników. Tylko płytkę trzeba było zrobić. Klawisze były po jakieś 2 zł, przełączniki po 5. Teraz znalazłem bez problemu klawisze, ale nie widzę przełączników - może warto do TME zadzwonić i zapytać, czy są kupowalne, może jakiś symbol zmienili?

Pozdrowienia, MKi

Reply to
MKi