Przewijanie transformatora - Kto si? tym zajmuje?

Witam. Mam wzmacniacz gitarowy. Prosta konstrukcja. Zwieziony ze stanów i ma trafo tylko na 110V. coś takiego znalazłem:

ą jakieś firmy / manufaktury / osoby - zajmujące się przewijaniem transformatorów? Mieszkam w Warszawie.

Dzięki za pomoc Orzeł

Reply to
Orzeł

Prościej będzie chyba zakupić transformator 230V na 110V. Przy zakupie uważaj na moc pobieraną przez ten wzmacniacz gitarowy. Pełno tego na Allegro, np.

Pozdrawiam KJ

Reply to
Wedan

Chlopie... Panorama Firm, Yellow Pages... poszukaj - napewno cos znajdziesz

Reply to
PAndy

Są jakieś firmy / manufaktury / osoby - zajmujące się przewijaniem transformatorów? Mieszkam w Warszawie.

Może tu

Albo tu, tylko będzie drogo
R.K.

Reply to