Przelacznik wideo

Staram sie wykonac przelacznik sygnalów wideo. Mam kilka zródel sygnalów: magnetowid, kamera itd. Jak dotad sklepalem uklad na scalaku CD4051 ( projekt z ep 3/99 - przelacznik sygnalów audio-wideo) jednak po podlaczeniu ukladu do karty TV w kompie otrzymany obraz jest niestabilny tzn. skacze, przesuwa sie z lewej strony na prawa, obraz jest zamazany itd. Po podlaczeniu pod zwykly odbiornik TV nic nie widac.

1) czy uklady CD4051 lub CD4067 sa wystarczajace do przelaczania w/w sygnalów? 2) taki sygnal wideo po przejsciu przez w/w scalaki jest stlumiony. Jakiego wzmacniacza najlepiej uzyc by wzmocnic ten sygnal? scalak czy uklad na tranzystorach?

Moze zna ktos lepsze klucze/przelaczniki sygnalów wideo? wiem, ze dobre sa uklady serii max4310/4315. Jednak z pewnych przyczyn nie moge ich zastosowac.

z góry dzieki za odpowiedz AS

Reply to
Adi

Ja wykonałem układ przełącznika na przekaźnikach kontraktronowych. Jakość super i przy okazji mam separacje galwaniczną. K.

Reply to
John Smith

Dnia 12-03-2006 o 17:38:59 Adi <ksiadz snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał:

Np. TEA2014, siedzi w wielu OTV jako przełącznik eurozłącze/tuner. Niedrogi (~2,50) i dostaniesz pewnie w większości sklepów "za rogiem" czy serwisów RTV.

Reply to
Ostry