przejściówka dla drukarkowych modułów pamięci

drukarki laserowe HP mają często nietypowe gniazda do obsadzenia dodatkowej pamięci; szukam informacji lub przejściówki do HP LJ 1100; ma ona 100 pinowe gniazdo i współpracuje z pamięciami EDO do 16 MB; podejrzewam, że odpowiednia przejściówka umożliwi pracę w tym gnieździe typowego 16MB modułu EDO do PC; nie muszę chyba dodawać, że oryginalne pamięci HP do tej drukarki osiągają zawrotne ceny

Reply to
JR

Thus wrote JR <jruta_wytnij snipped-for-privacy@polbox.com:

Istnieją też nieoryginalne :^)

Paweł

Reply to
Paweł Więcek

Użytkownik "Paweł Więcek" :

do HP 1100 nic mi o tym nie wiadomo; do niektórych innych modeli i owszem pasują zwykłe FPG i EDO po odpowiednim przekodowaniu zworek

JR

Reply to
JR

Gdzie można dostać te nieoryginalne i postscript. HP2100 też takich drogich używają. Pozdrawiam

Reply to
WT

Thus wrote WT snipped-for-privacy@poczta.onet.pl>:

Niestety nie poradzę bo do swojej kupowałem daaaaawno (i od znajomego, a skąd on sprowadzał -- nie mam pojęcia).

Paweł

Reply to
Paweł Więcek

Dnia 2006-08-08 00:23, Użytkownik JR napisał :

powiedz to mojej HP LJ1100 ;-) Ma włożonego Kingstona 16MB

Użytkownik "Michał Baszyński" :

a za ile zanabyty? bo chyba o to tu chodzi?

bo np. EDO 16MB mam trochę walających się po szufladach i chętnie bym swoją przekonał do ich konsumpcji

JR

Reply to
JR

A sprawdzałeś, czy pasują? :DDD

Kosma

Reply to
Kosma

Dnia 2006-08-10 01:02, Użytkownik JR napisał :

dokładnie nie pamiętam, ale bo to było ze 3 lata temu, na Allegro jakieś

80-90 zł. W sklepie kosztowała wtedy >200zł.

Użytkownik "Kosma" :

no, prubowałem pilniczkiem dopasować, ale jak już wejszły mi w gniazdo to okazało siem, że tych takich złotyh plackuf było za mało i te takie nuszki nie mniały gdzie dotykać; myślałem coby dokunpić je na allengro (te złote placki) ale osobno nie sprzedawali tylko wew konpletah po 1000 szt.

Reply to
JR

Użytkownik "Michał Baszyński"

aktualnie 8MB od ręki na allegro typowo po 86PLN, a ja za całą drukarkę z połową tonera dałem 150PLN ;-)

wkurza mnie ten długi czas oczekiwania na wydruk grafiki, a często przy bardziej skomplikowanych rysunkach PCB lubi się przyciąć i defekty w wydruku występują

JR

Reply to
JR