(przejściówka)

Nie zalegają komuś w nadmiarze takie obudowy:

jakieś zbędne przejściówki/genderchangery typu:
gdzie można by wykorzystać obudowy? Potrzebowałbym takich obudów około 50-100szt, musiałyby być "jak nowe", a gdzie nie patrzę - to albo mają 8szt, albo jakąś cenę zaporową bo np robi to amphenol (do niedawna kupowałem po

1-2zł ale się skuńczyło)
Reply to
BartekK

W dniu 2013-11-02 12:59, BartekK pisze:

Chyba że może ktoś ma inny pomysł na niedrogą obudowę urządzenia wpinanego do DB25 (dsub-25) i posiadającego drugie Dsub25 po drugiej stronie? Zasadniczo chciałbym uniknąć przewodów (tzn pudełko z gniazdkiem i przewód z wtyczką), taka przejściówka wydała mi się najlepsza bo najtańsza i dostępna... ale już dostępna nie jest.

Reply to
BartekK

Pan Bartłomiej Kuźniewski napisał:

Nie znajdzie się jakiś prostokątny profil aluminiowy o właściwych rozmiarach, który by mozna było pociąć na plasterki odpowiedniej długości i nasunąć? Coś jak stary iPod. Nie będzie możliwości przykręcenia tego śrubkami do gniazada, ale może nie trzeba.

Faktycznie dobry pomysł, ale wymaga większego wkładu mechanicznego ;) Od biedy dwa kawałki aluminium profil L w przeciwnych kierunkach, skręcane ze sobą i płytką pomiędzy, ale nadal to wychodzi duuużo więcej roboty niż "sklapnąć" dwa plastiki i gotowe... ;/

Przykręcanie śrubkami złącz zbędne - urządzenie to pewien tester, wpinany na chwilę "pomiędzy" dwa DB25.

Reply to
BartekK

Pan Bartłomiej Kuźniewski napisał:

Sklapnąć łatwo, ale rozklapciać też się taka obudowa sama potrafi. Podobnie jak zatrzaskiwane osłony złącz. Jeśli ten tester ma być taki bardziej 'heavy duty', to porządna obudowa może być dużą zaletą.

W dniu 2013-11-02 15:11, JDX pisze:

Dzięki, widziałem i zignorowałem ze względu na cenę detaliczną (~5zł netto, gdzie ostatni zakup miałem po 1.09zł brutto, przy 100szt robi się różnica), ale przeoczyłem cenę hurtową, widzę że przy 100szt nie jest już tak źle...

Reply to
BartekK

Żeby jeszcze zamawiający za to chciał zapłacić ;) "panie to przecież tylko 4 diody w pudełku, 40zł to tak 10x za drogo" - może i racja, ale 4 diody dwu-kolorowe z opornikami, 4 przełączniki suwakowe, z układem który je steruje, zasilanie stabilizowane, ptc, płytka dwustronna, metr kabla zasilającego z wtyczką, dwa złącza db25, obudowa, zlutowanie tego, przetestowanie, podatek, vat, zus, czas - to się okazuje że za te 40zł ledwo się opłaca. A tu jeszcze aluminiowa obudowa, której produkcja i składanie zejdzie całkiem sporo czasu (nawet na cnc) - to chyba mi się nie opłaci

Reply to
BartekK

Pan Bartłomiej Kuźniewski napisał:

Ja to wszystko rozumiem. Ale z drugiej strony patrząc, to teraz cena zależy w zasadzie wyłącznie od obudowy. Za coś w standardowym plastiku, jak się dychę powie, to będą marudzić -- bo przecież elektronika teraz taka tania. Ale wystarczy dać obudowę z drapanego aluminium, a już będą cmokać z uznaniem, nawet się w kolejkę ustawią. I można krzyknąć cztery stówy, albo i więcej. Bez Kozery powiem pińcet.