Proszę o pomoc w zidentyfikowaniu urządzenia - prawdopodobnie serwerowe.

Witam Wszystkich

Dostałem od znajomego urządzenie, które pokazuję na zdjęciach - linki są poniżej. Jest to część prawdopodobnie do serwerowni - jednak nie posiada jednoznacznego oznaczenia i były kłopoty z identyfikacją - dzięki temu dostałem to na części :) Podejrzewam, że jest to silnik bezszczotkowy z jakimś kontrolerem, ma dwa wejścia/wyjścia na złączkę, jakby na sprężone powietrze, dużo złączek elektrycznych. Wymiary bez drewnianej podstawy 250 x 400, wysokość 350 mm. Waga 35kg. Jeżeli byłby ktoś, kto zna takie urządzenia i mógłby się podzielić wiedzą na ten temat, to proszę o kontakt.

Pozdrawiam

Notorp

Notorp napisał(a):

HDD?

pozdrawiam Robert

Reply to
robmac

Moim zdaniem to twardziel. A te szybkozłączki to na ciecz a nie gaz, do chłodzenia. A moze i na gaz, choć cieczą skuteczniej.

Tak czy owak fajna zabawka.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki

Użytkownik "Tomasz Piasecki" <mtbrider@poczta.__nospam__.onet.pl> napisał w wiadomości news:ekurap$vge$ snipped-for-privacy@h82-143-136-230-static.e-

ciekawe jakiej pojemnosci

Reply to
MuNiO

Google sugeruje

tematy Large hard disk
Zlom, muzeum .. a moze do czegos ciekawego da sie dwa silniki uzyc :-)

Chodzi mi po glowie taka wiertareczka do plytek - obrotowy stol, ramie jak w gramofonie, na koncu wiertareczka - bylo by chyba latwiej zrobic niz prostokatny uklad. A tu moze juz prawie gotowe :-)

J.F. napisał(a):

Stare dyski twarde miały bardzo dobrą i precyzyjną mechanikę; wózek poruszający głowicę (wszystko ze stali, zero luzów) jest prawie tak dobry jak stoliki przesuwne z Thorlabsa za kilka tyś. dolarów :-) u nas w labie jest stos stacji 5.25" i duużych dysków jako dawcy części. :-)

Reply to
Filip Ozimek

No mialy, tylko do czego by ona dzis pasowala .. trudno tak na zamowienie wymyslec odpowiednie zastosowanie :-)

Wielkie dzięki za odpowiedzi - że to dysk to bym się pewnie domyślił po rozebraniu :) Do tego pewnie musi być jakiś specjalny kontroler - tak czy inaczej ciekawostka Pozdrawiam

Użytkownik "Notorp" snipped-for-privacy@o2.pl napisał w wiadomości news:ekun8k$o8e$ snipped-for-privacy@node4.news.atman.pl...

Reply to
Notorp