Problem z UPS

Bardzo ciekawy przypadek. Codziennie od 3 dni, włącza mi się UPS Ever 500, o 5 rano. niestety wstaje o 6 wiec ta 5 troche mnie denerwuje :) co ciekawe, napiecie jest bo nic sie nie resetuje, podejrzewam ze jest jakis porogramowe przelaczenie sieci, lub inne obciazenie, zastanawia mnie tylko dlaczego UPS nie wraca do pracy z sieci, skoro napiecie potem jest. Macie jakis pomysl ?. Niestety zabawka juz bez gwarancji i mysle nad zakupem nowego, ale nie wiem czy to cos pomoze bo moze kazdy sie bedzie tak zachowywal.

Reply to
CodeBoy

Napewno od 3 dni ? Moze ma planowy test, a po zmianie czasu Cie budzi :-)

No jesli bym mial w tym cudzie RS to juz dawno bym to zrobil, ten UPS niestety takiego cuda nie posiada, to dosc stary model.

Reply to
CodeBoy

CodeBoy napisał(a):

Sprawa jest moim zdaniem banalna. O piątej rano jest jakieś przełączenie sieci, napięcie minimalnie spada (krótkotrwale spada mocno), UPS przełącza na prace bateryjną, nie wraca bo brakuje pewnie kilka dziesiątych volta.

Nie włącza ci sie jakiś piec o 5tej?

Propozycje:

- w ups-ie jest potencjometr którym możesz podregulować progi działania, serwis EVER powie którym krecic (mi zawsze mówili jak dzwoniłem z pytaniem)

- zmierz napięcie w ganiazdkach o tej 5tej, miernikiem RMS, jak będzie poniżej 230V zadzwoń do zakładu energetycznego i zgłoś że masz za niskie napięcie, podniosą na odczepie trafo i po problemie.

Ja bym sugierował podejscie numer dwa. Porządek musi być. Nic cie to nie będzie kosztować.

Reply to
Piotr [PKi