UPS zimny start

Witam Chciałbym dorobić mojemu UPSowi zimny start. Dysponuje obecnie dwoma UPSami Jeden to AMCOM 350VA drugi APC Back UPS 400. Zacząłem się bawić tym pierwszym ale mi nic na razie z tego nie wyszło. Proszę o ewentualne sugestie jak się do tego zabrać i czy jest to wogóle możliwe. Dlaczego mi na tym zależy. Chciałbym aby jeden z UPSów zasilał sterownik pieca węglowego, pompkę i dmuchawę. Znając stan sieci zasilających prądu może braknąć nawet na parę godzin, a w związku z tym należałoby podpiąć dorywczo pod UPSa np. akumulator samochodowy.

Proszę zatem o doradzenie czy się da i w jaki sposób. Zbyszek

Reply to
Zbyszek

No próbowałem się podpiąć z napięciem akumulatora na wyjście transformatorka sieciowego za diodami ale to nic nie dało. Może to źle zrobiłem bo tak na szybko przez dwa LEDY niebieskie i rezystor 100ohm ( w czasie normalnej pracy jest tam napięcie około 7V) i może było to trochę za niskie napięcie. Bałem się podpiąć pełnego mapięcia z akumulatora.

Zbyszek

Reply to
zbyszek