uVision2 - problem z kompilacja

Witam, zassalem ze strony keila uVision2 wersje demo. Ladnie sie zainstalowal, uruchamiam no i startuje jakis sampel hello world. Chce odpalic program CTRL+F5 i najpierw jest info o ograniczeniu do 2 KB (przy programie hello raczej limit nie przeszkadza) no i wyskakuje error:

Load "F:\\Hello\Hello" ^

*** errror 56: cant open file

dziwi mnie to bo w katalogu f:\hello jest plik hello.c

Probowalem prenosic program do roznych katalogow i odpalac i dalej jest ten sam blad. Zastanawia mnie separator ktory zmianst \ jest \\

Czy ktos spotkal sie z tym problemem ?? Jak mu zaradzic ?? A moze ktos zna podobny program ?? Interesuje mnie program interpretujacy i kompilujacy programy w jezyku C dla PRO552 (moze byc dla 8051)

Damian Daszkiewicz

Reply to
Jelcyn

U mnie (Keil na 166) tez jest \\ . Kompilowales ten program??

Reply to
peters

Weź książkę do C i przeczytaj! = RTFM!

w stringu pojedynczy \ to znak specjalny i np. \n = powrót linii. Musisz wpisać

Load "F:\\Hello\\Hello"

abu zostało zinterpretowane jako F:\Hello\Hello

Reply to
Marek Lewandowski

Nie wiem co Ty wyczyniasz z tym Keilem. Zlap mnie na gg to napisze co i jak

Reply to
peters

Przypominam sobie, ze tez cos takiego kiedys mialem. Teraz nie moge sobie przypomniec co wowczas zrobilem. Byc moze odinstalowalem program, odszukalem pliki powiazane z tym programem i wywalilem, a nastepnie zainstalowalem ponownie. Byc moze zmienialem w opcjach. Nie pamietam. A teraz mala niespodzianka: po skompilowaniu powstalo okolo 1KB kodu. Ja to w asemblerku robie w kilkudziesieciu bajtach. Chyba najlepszym rozwiazaniem bedzie pisanie w asemblerku, a to czego sie nie umie np. liczby zmienno przecinkowe w C. Jak to kiedys ktos powiedzial INTEL sprzetowo przyspiesza komputer a MICROSOFT programowo go spowalnia. Zycze powodzenia. Jezyk C jak i inne jezyki wyzszego rzedu sa dla leniow.

Reply to
Janusz Ch

Mialem taki sam blad wczesniej przed padem systemu (lipiec). Wczesniej sie nie martwilem, jednak teraz ten problem mnie juz zaczal denerwowac bo chce napisac prace dyplomowa jak najszybciej ;-) Jak napisze prace dyplomowa do grudnia (albo szybciej) to od grudnia nie bede musial chodzic na Pracownie Ukl Mikroprocesorowych (4 godziny)

Jelcyn

Reply to
Jelcyn

Przede wszystkim - co to za load ? Ja sobie nie przypominam nic takiego w C. To moze byc dyrektywa kompilatora, wtedy i skladnia moze byc inna, moze trzeba / nie \, moze on chce pliku "Hello", a nie "hello.c" ... zapomniales skompilowac ?

No właśnie, nic takiego mnie nie spotkało jeszcze, polecam reinstalacje.

Wiesz, jak sie printf-a zapoda, to nie ma się co dziwić że kod wychodzi opasły , trzeba być świadomym swoich poczynań.

:-) Kwestia jakim jesteś _koderem_, jeśli doświadczasz swój kod - to prawdopodobnie po niedługim czasie zaczniesz pisać w miarę optymalnie (pod względem np: szybkości wykonania kodu, albo jego wielkości - niekoniecznie pod względem własnej wygody, bo nie o tym rozmawiamy), wtedy różnice pomiędzy asm-em a C nie będą wielkie. Przykłady na naszej grupie już były :-)

No masz, gdyby to był Twój pierwszy post, powiedział bym (piiiiiiiii-autocenzura), a tak powiem tylko _nie z nami te Brunery, numer_ ;-)

__ Pzd, Irek.N.

Reply to
Ireneusz Niemczyk