problem z notebookiem

Witam! Nie wiem czy to odpowiednia grupa ale sprobowac warto.

Po pierwsze notebook jakim pradem jest zasilany AC czy DC? Po drugie no coz problem juz bardziej powazny niz w 1. Mam notebooka compaq evo n610c Gdy podalaczam do wylaczonego notebooka do zasilacza AC (standardowy do noteooka) swieci sie djoda od ladowania baterii, jednak po jakims czasie sie wylacza. Gdy uruchamiam komputer otrzymuje komunikat: "103-charge circuit fialure" Gd sstem sie juz uruchomi i prob uje znowu podlazyc laptop pod zasilacz, bateria sie nie laduje. Dioda od baterii mruga ze stalym okresem, raz sie laduje po chwili sie nie laduje, pozniej znowu sie laduje i pozniej nie???

O co tu chodzi, czy to mozna naprawic?

Pozdrawiam

Reply to
Tomasz Nawrot

Tomasz Nawrot napisał(a):

DC.

Na moje oko siadl uklad ladowania baterii, chyba znajduje sie on w samej baterii, moze pomoc (ale nie musi) wymiana baterii.

Reply to
rozrabiak

Skoro DC to czemu jak podlaczam bez baterii z samego zasilacza to mam napisane: ladowanie pradem zmiennym AC??? O co tu chodzi. Moze cos mi w zasilaczu powalilo i daltego tez ta dioda mi tak dziewnie miga, to jest tak jakby ladowalo przez jakis czas, a po pewnym czasie gasnie po to by za chwile znowu sie zapalic

rozrabiak snipped-for-privacy@maila.pl napisał(a):

Reply to
Tomasz Nawrot

[...]

KILu snipped-for-privacy@psxextreme.pl napisał(a):

da sie to naprawic czy moge sie juz rozgladac za nowa bateria?

Reply to
Tomasz Nawrot

Tomasz Nawrot napisał(a):

Znajdz kogos kto ma takiego laptopa. Wloz jego baterie i sprawdz czy wszystko ok. Zaoszczedzisz przy tym sporo kasy jesli to nie wina baterii. BartMan

Reply to
BartMan