Problem reklam w TV

Chyba przez wlasna komorke :-)

Kiedys czytalem o klopotach "podroznikow" - np ile jest na swiecie standardow gniazdka telefonicznego. A w ilu panstwach jest TP ktora zapewnia bezproblemowy dostep.

W firmie to zreszta nie ma problemu, w hotelach tez bedzie gniazko ethernetu, a i u znajomych moze wkrotce nie byc problemu :-)

Taki Big Brother przyciagal tyle osob co Niewolnica Isaura, Klan, itp :-)

Jest jedno rozwiazanie - kablowka/satelita, dekoder i ogladacz ma placic, placic i jeszcze raz placic ..

Witam!

To może zamiast logo stacji wykrywać ten trójkącik z ograniczeniem wiekowym? Dla różnych stacji jest on mniej więcej w tym samym miejscu i wygląda podobnie.

Reply to
Darek R.

Dziwne... TVP1/2/3 nie przerywa filmów reklamami. C+/HBO/AleKino również. Przerywają telewizje niby komercyjne a jednak darmowe - TVN i Polsat. Czyli po prostu - albo za darmo z przerwami albo abonament i bez przerw.

Thu, 22 Dec 2005 14:55:52 +0100 jednostka biologiczna o nazwie RoMan Mandziejewicz snipped-for-privacy@pik-net.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

A za AleKino płacisz abonament ?

Reply to
BLE_Maciek

Pomimo ca³ej reszty postów, które ju¿ napisano

Przepraszam, ale jako¶ tak mi siê skojarzy³o.

Reply to
M.F.C.

W dniu czw, 22 gru 2005 o 21:04 GMT nom napisał

Co to jest dscaler? Skad to wziasc? Ile kosztuje? ;-))

Reply to
Piotr Biegała

program do ogladania TV na kompie (gdy masz karte tunera) i przechwytywania filmu do pliku. Siłą dscaler'a jest masa filtrów mniej lub bardziej poprawiających obraz.

Reply to
Adam Dybkowski

Thu, 22 Dec 2005 21:04:57 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "nom" snipped-for-privacy@usunto.gazeta.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Kurde, no to przeciez o tym wlasnie pisalem.

Reply to
BLE_Maciek

Nie wiem, czy płacę akurat za AleKino czy też jest to FTA.

Tylko ze Ale Kino to tak nie bardzo "polski", filmy powiedzmy 3-4 kategorii, a i podejrzewam ze kablowki cos tam placa .. zlotowke od abonenta miesiecznie ..

A poz zartem:

Korespondent Pepponienko z agencji TASS donosi:

Wprowadzono nowy produkt: telewizory, które w czasie reklam odtwarzaja zamiast nich fragmenty przemówien Chruszczowa i Brezniewa na zjazdach KPZR.

To, że nie ma w nim nowosci od razu oznacza filmy 3-4 kategorii? Często są fajne perełki. Powiedziałbym, że częściej niż na C+ czy HBO...

Dnia Thu, 22 Dec 2005 13:11:24 +0100, J.F. tak nawijal:

Niedawno ogladalem (a raczej zaczalem ogladac) u rodzicow film wlasnie na satelicie (jakis polszmat albo inna cyfra) to po 10 minutach byla reklama.

Reply to
Franciszek Sosnowski

Na którym programie? Bo na pewno nie na C+/HBO/AleKino/Cinemax. A to, że na Polsacie czy TVN są reklamy, to normalka - w końcu nadają dokładnie to samo, co naziemnie.

Dnia Fri, 23 Dec 2005 03:47:28 +0100, RoMan Mandziejewicz tak nawijal:

Nie wiem - szczerze. Moja znajomosc tematu ogranicza sie do wiedzy, ze jest talerz fi90, dwa razy quattro w zezie, multiswitch 9x8 i 5 gniazd koncowych - co sam instalowalem oraz cale dwa pionki 1530 w pokojach - ktore sam flashowalem. Ale co po tych drutach leci jest dla mnie zupelna abstrakcja.

Ogolnie jestem ogromnym przeciwnikiem telewizorni nadawanej, bo wychodze z zalozenia, ze nie czlowiek jest dla telewizji, ale telewizja dla czlowieka. Jesli wiec ktos zmusza mnie do warowania jak piesek wtedy kiedy on(o) chce, a nie wtedy, kiedy ja chce i jeszcze ja mam za to placic, to ja to pier...

I znowu (wlasnie u rodzinki) niedawno przekonalem sie, ze nie zmienie zdania. :-/

Reply to
Franciszek Sosnowski

Podsumowując dyskusję, widać nie ma dobrego, niezawodnego hard/soft sposobu na ominięcie reklam i niechcianych treści w TV. Chyba najlepszy jest mój sposób, kilka lat temu kupując kolejny magnetowid wybierałem model o jak najszybszym przewijaniu z podglądem. Wyszło 35 razy. Oznacza to, że blok reklamy trwający 5 min przewijam w około 10 sek. WSZYSTKIE (poza wiadomościami) programy nagrywam, gdy nadchodzi reklama lub zapowiedź innych programów stacji po prostu przewijam w przód. Metoda ma tę zaletę, że jak film jest do niczego, to go dalej pomijam. Doskonale się sprawdza i jest odporna na wszelkie "pomysły" nadawców. Pozdrawiam wszystkich, K.

Reply to
kaczy96