Użytkownik "Wiesiaczek" snipped-for-privacy@costam.pl napisał w wiadomości news:lm7ekf$boa$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

A zasiłek sam się zapłaci?

Reply to
ACMM-033

Użytkownik "bartekltg" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news:lm788a$4nu$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

A jest jakaś sprzeczność?

Reply to
ACMM-033

W dniu 29.05.2014 16:29, ACMM-033 pisze:

Nie interesuj się... nie zrozumiesz.

Reply to
Wiesiaczek

W dniu 29.05.2014 16:27, ACMM-033 pisze:

A chuj mnie to obchodzi

Reply to
Wiesiaczek

Użytkownik "Wiesiaczek" snipped-for-privacy@costam.pl napisał w wiadomości news:lm7m6d$jh9$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Chciałbyś :P

Reply to
ACMM-033

i słusznie, to powskie ścierwo, szkoda się nimi w ogóle zajmować...

Reply to
tusk, donald tusk

Użytkownik "Wiesiaczek" snipped-for-privacy@costam.pl napisał w wiadomości news:lm7md9$joh$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

Tak jak nas twój "pląk".

Reply to
ACMM-033

W dniu 29.05.2014 o 07:46 Jacek Maciejewski snipped-for-privacy@go2.pl pisze:

Pleciesz jak potłuczony, tak był jak solidarność strajkowała i wszystko stało.

A co dzisiaj jest wart w stosunku do płacy?

Może ciebie uczyli tamtych historii, ja ją przeżywałem na bieżąco.

Reply to
janusz_k

W dniu 29.05.2014 o 12:12 Gotfryd Smolik news snipped-for-privacy@stanpol.com.pl> pisze:

A ty się z choinki urwałeś czy też odkopali ciebie? na zachodzie od dawna jest nie tylko stawka minimalna ale i stawki dla każdego zawodu, i jakoś to dziwnie funguje w takiej Anglii, Francji, Niemczech itd tylko u nas nie może, każdy z bożej łaski biznesmen zaczyna od dna niezależnie od tego kogo zatrudnia.

Reply to
janusz_k
[...]

Teoretyku usenetowy. Efekty Twojej pracy nie zawsze zależą *od Ciebie*.

Tak, widzę. Masz bardzo prostą wizję świata.

- Wojciech Bańcer snipped-for-privacy@post.pl

Reply to
Wojciech Bancer
[...]

A to już Twoja twórczość, przepraszam, fantastyczna, nie poparta danymi wejściowymi. Dane wejściowe są jak wyżej. Nie masz nic ponad to.

A wybory sfałszowano stawiając krzyżyki na kciukach.

Reply to
Wojciech Bancer
[...]

Tia. I przypadkiem tylko nierówności społeczne w UK się powiększają.

Reply to
Wojciech Bancer

W dniu 2014-05-28 21:45, Zachariasz Dorożyński pisze:

A może nie odpierdalał "sztuk" tylko wykonywał robotę porządnie, dbając o jakość?

Reply to
uzytkownik

W dniu 29.05.2014 18:29, Wojciech Bancer pisze:

Ja o zupie, Ty o d...? Czytałeś, na co odpowiadasz?

To prawda, i od kilkudziesięciu lat świetnie mi się sprawdza w życiu. Tylko nie wyskocz mi tu z komuchami etc., ja żyję z pracy rąk i głowy.

Reply to
Wiesiaczek

W dniu 29.05.2014 18:17, ACMM-033 pisze:

"Nas"? To Was, ciemniaków jest tam więcej?

"Pląk" ciemniaku nie jest po to, żeby kogoś obchodził, tylko po to, żeby splonkowany się nie wysilał, bo i tak ja tego nie przeczytam. Tym samym na "pląka" się nie odpowiada.

Reply to
Wiesiaczek
[...]

Tak. Jaką pracę wg Ciebie wykona administrator "pod telefonem"?

Jak mu za to zapłacisz? Jak w ogóle zapłacisz administratorowi systemów i jak zróżnicujesz mu premię? Czy słaby, czy dobry, o ile nic się nie spieprzy/nie wydarzy, obaj wykonają swoją robotę koncertowo.

Napieraj za co premię przyznasz. :>

Reply to
Wojciech Bancer

W dniu czwartek, 29 maja 2014 18:49:05 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:

Może tak może nie. Ludzie często wykazują całkowity brak instynktu samozachowawczego ( czytaj są idiotami). Jeden motorniczy po pijanemu zabił chyba trzy osoby. W tv ci od tramwajów powiedzieli że to się nie powtórzy, takie wprowadzą metody kontroli. Za dwa dni w tv mówią że wyrzucili mechanika bo się w pracy uchlał. Z reguły w takich sprawach jest za mało informacji żeby móc ocenić czy dobrze ktoś zrobił czy źle. W książce pt. Poradnik Leniwego Człowieka można przeczytać że jeśli się komuś wydaje że jest super pracownikiem i kierownictwo go szanuje to znaczy tylko tyle ze jak się okaże niepotrzebny to go wypierdolą z roboty bez zmrużenia oka.

Reply to
Zachariasz Dorożyński

Dnia pięknego Thu, 29 May 2014 19:01:13 +0200 osobnik zwany Wiesiaczek napisał:

przecież ty nie umiesz pląkować. I czytasz dalej z wypiekami

Reply to
masti