Praca elektryk monter ZE

Dnia pięknego Wed, 28 May 2014 12:57:18 +0200 osobnik zwany tusk, donald tusk napisał:

czy Jarosław Kaczyński dał kiedykolwiek pracę komuś z PO?

Reply to
masti

mi dał...

Reply to
tusk, donald tusk

Dnia pięknego Wed, 28 May 2014 14:06:45 +0200 osobnik zwany tusk, donald tusk napisał:

no tak ty jesteś POjebem

Reply to
masti

Jak sobie wybrali komuniste to maja komunizm

A.L.

Reply to
A.L.

a po-europa zabrała... no więc jak pedofile?

Reply to
tusk, donald tusk

CHLEB A: mały, niezbyt świeży, kosztuje 5 zł

CHLEB B:

2x większy od chleba A, świeżutki, kosztuje 3.50 zł.

Który kupisz?

Reply to
Wojciech Bancer

bo to jest zmowa cenowa... truskawki na rogu, po 1,5pl za kilogram... ponizej kosztow... myslisz ze tusk nie ustalil tak cen

Reply to
tusk, donald tusk

W dniu 2014-05-27 22:15, ACMM-033 pisze:

Za dużo wymagasz. Jeden tu jest już taki, co internet cytuje.

Reply to
Jawi

Myślę że pierdolisz od rzeczy.

Reply to
Wojciech Bancer

Użytkownik "tusk, donald tusk" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lm4p80$i29$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl...

a po-europa zabrała... no więc jak pedofile?

Wiele razy już ujawniłeś swoje preferencje seksualne. Z daleka kłania się edukacja w zakrystii.

Reply to
Jan

Gdzie? Idę z koszyczkiem.

pzdr bartekltg

Reply to
bartekltg

wiesz ja za tyle sprzedaję, a za ile Ty kupujesz to wie tusk i jego kolesie...

Reply to
tusk, donald tusk

W dniu wtorek, 27 maja 2014 15:31:02 UTC+2 użytkownik fifak napisał:

Może się za bardzo opierdalał skoro ktoś inny daje radę zrobić 2x tyle. Jak by ten zwolniony robił na przykład 14 zleceń dziennie a nowy 15. Ale nie 14 i 28.

Reply to
Zachariasz Dorożyński

Wyraźnie napisałeś "truskawki na rogu, po 1,5pl za kilogram... " Na rogu to się sprzedaje, nie pisałeś więc o cenie skupu, tylko sprzedaży. Dawaj adres sprzedawcy.

BTW, cana truskawek nie jest bezpośrednio zależna od woli rządu. To w socjalizmie tak bywało.

pzdr bartekltg

Reply to
bartekltg

wiesz ja za tyle sprzedaję, a za ile Ty kupujesz to wie tusk i jego kolesie...

Zwykły kłamca jesteś i kombinator. Paplesz jak chłopczyk w piaskownicy. Zapewne ci do niego nie daleko. W sensie mentalnym i intelektualnym na pewno.

Reply to
Jan

Dlatego jestem zwolennikiem stałych cen na tego typu artykuły a także stałych (zbliżonych) stawek wynagrodzenia za taką samą pracę. Od różnicowania jej w zależności od efektów jest premia. Kiedyś to było proste.

Reply to
Wiesiaczek

Dnia Thu, 29 May 2014 05:58:46 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

Tak już było za "komuny", dokładnie. Skutek był taki:

  1. Państwo udawało że płaci, my udawalim że pracujemy.
  2. Nikt niczego nie produkował więc w sklepach były głównie półki.
  3. Panstwo nie miało dochodów więc się zadłużało. Dolar był wart 1/10 płacy.

Kto nie zna historii, będzie ją powtarzał :) Kto cię uczył historii w szkole??

Reply to
Jacek Maciejewski

Użytkownik "Jawi" snipped-for-privacy@poufny.com napisał w wiadomości news:538610b1$0$2369$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Nie więcej, niż od siebie... Cytuje? Patrząc z dystansu będzie czym TrueCrypta nakarmić (bo jakoś nie chce mi się trzepać, jednocześnie trzymając w ręce myszkę)... Taką staram się w tym korzyść zobaczyć.

Reply to
ACMM-033

Dnia Thu, 29 May 2014 08:10:42 +0200, Zbych napisał(a):

Czego sie spodziewać po facecie który ma w stopce: "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

:)

Reply to
Jacek Maciejewski