Potrzebny silnik krokowy od FDD Poznań

Dzień dobry, czy ktoś z Państwa użyczyłby na parę dni unipolarny silnik krokowy od stacji dużych dyskietek? Potrzebuję go pilnie do projektu, a sprawdziłem już wszystkie komisy w mieście. Oddam na pewno :) pozdrawiam i proszę o ratunek

Reply to
Tomek

A u pana Wobita byłeś? :-)

Oddam na pewno :)

:-))))))))))

Leszek Wieczorek

Reply to
Leszek Wieczorek

Użytkownik "Leszek Wieczorek" snipped-for-privacy@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:c5p9bn$rj9$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Nie wiem, no dobra - prawie wszystkie ;) Byłem też w Metro :]

Reply to
Tomek

Ja bym pojechał najpierw do Wobita na Gruszkową

Reply to
Leszek Wieczorek

Użytkownik "Leszek Wieczorek" snipped-for-privacy@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:c5pfss$5hq$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Świetnie. Który odpowiada parametrami silnikowi od napędu?

Reply to
Tomek
[...]

w kolo macieju to samo ! Zapytaj Wobita ! inna wersja: A jakie sa parametry silnika od napedu? Wiesz ile roznych silnikow w napedach stosowali? Jest co prawda jeden taki popularny bardzo ale skad mamy wiedziec ze to o ten ci chodzi!

Jedz do Wobita i nie truj dupy! Abo idz na gielde i kup se stacje!

TB

Reply to
Tomasz Bednarz