Port szeregowy

Witam. Kupiłem kabel do podłączenia Nokii 3510i do kompa (cena ok 10 zł tłumaczy dlaczego sam go nie zrobiłem :-) Z tego co zauważyłem płyty na chipsecie i851EP mają jakiś problem z portami szeregowymi. Suma sumarum kabel nie działa. Ma ktoś pomysł na tanie rozwiązanie? TIA i pozdrawiam.

Reply to
seba

oczywiście chodzi o chipset i815EP

Reply to
seba
2004-02-05 20:45, wilk napisał:

Sprawdzałem na innym komputerze. Ruszył od razu.

Reply to
seba

seba snipped-for-privacy@wd.wroc.pl> wrote in news:bvu5ps$kvp$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl:

Jako ze nie podales informacji jakich rozwiazan szukales dosc tyrudno trafic w reszte (jesli probowales ;--). Proponuje zajrzec do BIOS'u i sprawdzic czy port jest wlaczony. U mnie np (nie pytac po co) wszystko czego nie uzywam jest wylaczone (np wlasnie oba COM'y).

Reply to
Mr Dygi
Reply to
Dariusz K. Ladziak

Dość często zdarzało mi się , że wieszał się soft w komórce. Wystarczyło na moment wyłączyć telefon, a po włączeniu -transmisła szła prawidłowo .

Pozdr.