Thompson Black Diva w... Afryce. Prosba o pomoc.

Pisze w serca kameruńskich lasów tropikalnych. otrzymaliśmy w darze telewizor (jak w temacie) jednak dzialal on b.krótko. Tutaj praktycznie nie ma szans, zeby ktoś go naprawil. Udalo mi sie (chyba cudem) odkryć mozliwe miejsce uszkodzenia. Wymontowalem

1 tranzystor i tv ruszyl. po wmontowaniu innego znow nie dziala. nie trzyma jednak ustawien no i nie wiem, czy nie popsuje sie bardziej.. dalsza praca bez schematu nie ma sensu. moze ktos pomoze? zrobilem zdjęcie podejrzaengo fragmentu plytki..jesli ktos chcialby pomoc, aby tutejsza mlodziez mogla skorzystac, bylbym b.wdzieczny. pozdrowienia M.Bujak
Reply to
Miroslaw B