'51 sofwareowy port szeregowy

Tue, 7 Oct 2003 20:24:41 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Tomasz Gruse" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Piszesz prace inzynierska ? Hmm to nie powinno byc dla Ciebie problemem samodzielne napisanie tego :-) A musi koniecznie byc 89C4051 ? AFAIK 80C535 Siemensa ma dwa UARTy. Na pewno dwa UARTy ma procek nie z rodziny 51, Hitachi H8/3256, ktory lezy u mnie w szufladzie i spokojnie czeka az bede mial czas sie nim zajac :-))) Ale procek naprawde ciekawy.

Reply to
BLE_Maciek

Lub np. procki z serii PIC18Fxx20, ale to może być przysłowiowa armata na muchę :)

W.

Reply to
Wojt

On Behalf Of Tomasz Gruse

Walnij se działkę amfy, to coś wymyślisz.

Reply to
ziel

On Behalf Of Zbych

Za moich czasów nie było amfy ;-)

A wszystkie drogi wiodły do biblioteki, szczególnie po tematy wielokrotnie obrobione już przez wielu ludzi. A softUART to podstawa nawet dla amatora.

pzdr Artur

Reply to
ziel

Nie lepiej użyć jakiegoś Dallasa: DS80C320, DS89C420 lub DS80C390? Dallasy mają wbudowane dwa RSy...

Reply to
Krzysztof Pawleta

Tue, 7 Oct 2003 17:34:00 -0500 jednostka biologiczna o nazwie "Pszemol" snipped-for-privacy@PolBox.com wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

W sumie racja, ale to byla tylko taka mala dygresja :-))) Glownym sensem mojej wypoweidzi bylo zaproponaowanie zastosowania innych prockow zamiast 89C4051

Reply to
BLE_Maciek

Tomasz Gruse wrote: > Czy ktoś ma sprawdzony kod na softwareowy port szeregowy??? Używam > AT89C4051 i potrzebne mi są dwa porty szeregowe. Piszę pracę > inżynierską i jest mi już to baaaardzo potrzebne!!!! >

Na stronie Atmela jest pdf z opisanym softwarowym UART'em. Jak nie znajdziesz odezwij się na priv'a to Ci podeślę.

Reply to
Grzegorz Mentrak

On Behalf Of Tomasz Gruse

A pamiętasz, że sie urodziłeś? Człowiek piszący pracę inzynierską na 4051? Czy to szkoła specjalna, czy dla geniuszy, którzy z takie procka potrafią wycisnąć coś na miarę inzyniera?

pzdr Artur

Reply to
ziel

On Behalf Of Zbych