Pomiar akumulatorka Li-ion i Li-poli

Witam, Mam problem z pomiarem wartosci A w akumulatorkach Li-ion i Li-poli, przy czym Ni-Cd i Ni-Mh mierzy bez problemu. Fakt, ze mierni to jakis DT9205A z Allegro, ale jak dotad zachowywal sie zupelnie przyzwoicie. Czy Li-ion i Li-poli mierzy sie jakos specjalnie czy ten miernik jest do d ... ?

Tommies

Reply to
Tomasz Wasilewski
Tomasz Wasilewski

Witam

Tomasz Wasilewski napisał(a) :

Mierzysz pobór prądu komórki? Miernik ma za dużą Rw.

Reply to
Zbynek Ltd.

Witam

Robert Wańkowski napisał(a) :

No jeżeli on tak mierzy "A", to gratuluję:-) Myślałem, że pobór prądu.

Reply to
Zbynek Ltd.

Co to jest wartoœæ A? Co znaczy prze³¹czyæ kable odpowiednio? Jak¹ wartoœæ ustalasz? Napisz najpierw jaki masz problem i co chcesz zmierzyæ, bo coœ mi siê wydaje, ¿e sam tak do koñca nie wiesz co mierzysz i po co. Pozdrawiam Darek

Reply to
Darek
Reply to
Tomasz Wasilewski

Jest szansa ze nie. One miewaja zabezpieczenia zwarciowe :-)

Tomasz Wasilewski