Pojemność baterii.

Czy ktoś może wie o ile większa jest pojemność elektryczna baterii R14 od R6? A może jest jakaś strona z testami? Przeszukałem Google ale niestety nic nie znalazłem.

Reply to
Webster

Witaj Webster,

W Twoim liście datowanym 31 lipca 2004 (21:10:16) można przeczytać:

W> Czy kto¶ może wie o ile większa jest pojemno¶ć elektryczna baterii R14 od W> R6? A może jest jaka¶ strona z testami? Przeszukałem Google ale niestety nic W> nie znalazłem.

W ostatniej Elektronice dla Wszystkich jest pierwsza część cyklu na temat baterii. Zobacz na stronach producentów baterii.

Reply to
rc72

Jeśli baterie tego samego producenta i typu, to pojemność jest proporcjonalna do wagi lub objętości. Wmak

Reply to
wmakWYTNIJTO

Chyba Duracell podawał na stronach takie dane... ?

Reply to
Maciek C

Użytkownik "Maciek C" snipped-for-privacy@idea.net.pl> napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@news.vogel.pl...

Duracell to podaje to nawet na każdym egzemplarzu baterii... Wojtek

Reply to
Wojtek