Sterowanie starą kamerą Sony

Witam Mam starą (wczesne lata 90-te) kamerę Sony Video8 CCD-SP5 która źle zapisuje/odczytuje na kasetach ale poza tym optyka i wyjście composite jest sprawne. Chciałbym zastosować ją do mini-monitoringu na komputerze. Ma ona wejście REMOTE chyba do pilota kablowego w postaci wtyczki chyba jakiś micro-jack. Czy ktoś może wie jaki jest specyfikacja tego wejścia sterującego? Przeszukałem google ale tego modelu kamery nic nie znalazłem... Może jest jakiś standard w sony?

Reply to
Manius

szukaj tzw. standardu Sony LANC, wlasnie wiekszosc sprzetu Sony sie na nim opiera, jest gdzies w sieci jego pelna specyfikacja, ale rowniez mozna znalezc projekty sterownikow - pilotow opartych na mikrokontrolerach lub na sterowaniu z poziomu PC pozdrawiam

Reply to
karlos