Plazma - ile wytrzyma?

tyle wytrzyma ze zdazysz juz kupic nowy zanim sie zuzyje ;-)

Piotr

Reply to
Piotr Nowak

Uzytkownik "Piotr Nowak" snipped-for-privacy@sie.mnie napisal w wiadomosci news:Os_rf.4509$ snipped-for-privacy@newssvr24.news.prodigy.net...

Czy ja wiem starsze generacje plazmy mialy zywotnosc 20 000 godzin to nie jest zbyt wiele.

pzdr

Reply to
Przemek

kto ci takie dane podał? plazma panasonica z 2002 roku miała żywoność 10000 godzin, czyli nieco ponad rok nonstop świecenia tamte plazmy mogły wytrzymać do dziś lub już ich nie ma, zależy ile kto oglądał

zyga

Reply to
Zygmunt M. Zarzecki

Ja bym sie zastanowil czy wytrzyma twoja kieszen bo rachunki za prad bardzo wzrosna dlatego pozbylem sie plazmy , a na lotniskach tam gdzie wisza plazmy wypalone litery widac nawet przy wylaczonych ekranach a ile lat uplynelo od ich zawieszenia 3-4 ?

Reply to
miet

w pewnym hotelu, 2 lata temu ktoś zapomniał wyłączyć plazmę panasonica grzała się ponoć przez 2 dni nonstop nieruchomym obrazem po wyłączeniu plazmy było widać zarysy obrazu włączyłem film i po 2, 3 godzinach odtwarzania, po poświacie nie było śladu wtedy specyfikacja przewidywała nieruchomy obraz przez góra 6 minut plazmy te nie miały jeszcze układu zabezpieczającego

zyga

Reply to
Zygmunt M. Zarzecki

O to fakt jak zapomnialem wylaczyc plazmy w nocy zostawalo logo stacji widoczne nawet na drugi dzien.

Reply to
miet

moze niewiele jezeli chcesz to uzywac do monitoringu w sklepie i bedzie wlaczony 24/7/365 ;-)

ale do uzytku domowego???

uzywajac 6h dziennie to jakies 10 lat uzywania. a za 10 lat..... to juz pewnie beda tv w postaci farby na scianie ;-)))

Piotr

Reply to
Piotr Nowak

juz są, tylko potrzebują rzutnika obrazu ;-)

zyga

Reply to
Zygmunt M. Zarzecki

:-D ty sie nie smiej... ostatnio widzialem specjalna farbe do malowania scian "pod obraz z projektora" ;-) w przeliczeniu to jakies 200 zl za litrowa puszke ;-) podobno zwieksza kontrast i rozdzielczosc ;-) cos jak te kable dla audiofilow ;-)

Piotr

Reply to
Piotr Nowak

Piotr Nowak napisał(a):

SCREEN GOO ? i tak taniej wychodzi od ekranu za 1000 PLN

podobno zwieksza kontrast i rozdzielczosc ;-)

W porównaniu do odrapanej ściany albo prześcieradła to na pewno.

Mirek.

Reply to
Mirek

nie, to byla zwykla biala farba ;-)

no niby tak, ale lepiej kupic farbe za pare zl niz ta sama za 200 ;-) bo na 100% to nie byla zadna specjalna ;-)

Piotr

Reply to
Piotr Nowak

w firmie mam ściany z płyt kartonowo-gipsowych w kolorze lekko zielonym miałem kiedys projektor sony, nie pamiętam modelu, chyba cs7 nie mogłem się nadziwić niewielkim wpływem koloru ściany jakość obrazu

zyga

Reply to
Zygmunt M. Zarzecki