pilot do bramy (2023 Update)

Bo jest wygodniejszy, tańszy, szybszy itp. Mogę podać kilkanaście własności takiego klucza, których nie posiada klucz mechaniczny. Będzie dyskusja jak w przypadku SSL?

Reply to
Mirek

I te wszystkie własności o kant dupy potłuc, skoro można podrobić.

Reply to
Marek

Klucz mechaniczny tak z 10 razy łatwiej podrobić i co? nie używasz?

Reply to
Mirek

Wątpię, kartę można odczytać zbliżeniowo, klucz żeby podrobić trzeba mieć w łapie choć na chwilę by zrobić odcisk. Klucza nawet nie potrzeba podrabiać bo w większości przypadków wystarczy sposób na wstrząs młotkiem.

To, że używam nie oznaczaz, że mi się to podoba.

Mimo, że obie techniki ochrony dzieli dystans wieków to współcześnie skala trudności ich podrobienia ciągle mieści się w przedziale bezpieczeństwa ocenianego jako security by obscurity.

Reply to
Marek

Ale jak już ma ten klucz w łapie, to każdy dzieciak wie gdzie go można skopiować. A na upartego nawet zbliżać się nie trzeba - wystarczy dobry aparat i zdjęcie klucza z kilkunastu metrów.

Przecież są karty procesorowe z szyfrowaniem - zamiast narzekać po prostu zacznij z nich korzystać. Karty typu Unique to wynalazek dosyć stary, ale do bardzo wielu zastosowań są ciągle wystarczające.

Reply to
Mirek