pic16C84 a pic16F84A ?

Witam,

Mam program w HEX na PIC16C84. Niestety nie moglem go nigdzie dostać więc używam PIC16F84A. Programuję ICProg'iem i niestety pojawia się błąd podczas weryfikacji. Czy można zastąpić 16C84 16F84A? Może istnieje jakiś myczek w takim programowaniu...

podrawiam maximer

Reply to
maximer

A byłby kolega łaskaw naprowadzić mnie. Będę wdzięczny. Błąd wywala podczas weryfikacji data (weryfikacja program przebieka sprawnie)

- Verify failed at address 0000h.

Pozdrawiam, maximer

Reply to
maximer12

snipped-for-privacy@poczta.onet.pl schrieb:

Zajzyj na

nie dzialal - zapytaj google o "pic16f84 pic16f84a differences". Pisza ze nie wymaga zadnych zmian w kodzie ani konfiguracji - zreszta jesli wywala ci sie weryfikacja to na pewno nie z winy blednego kodu - upewnij sie ze twoj programator obsluguje wersje A i ze odpowiednio ustawiles opcje, pic16F84A ma odrobine inne timingi i zakresy napiec. Choc szczerze mowiac jakos trudno mi uwierzyc zeby normalny programator ustawiony na 16F84 mial problemy z zaprogramowaniem 16F84A - blad zapisu pod adresem 0 wskazywalby raczej na bledy typu procek wsadzony odwrotnie, nie podlaczone zasilanie - albo uszkodzony programator lub proc. GRG

Reply to
grg12

maximer napisał(a):

To ja się podepnę pod pytanie. Tyle, że z procesorami 10F206 i 10F202. Mam program pod 206 (nie korzystam z komparatora) i wrzucam go do 202 (po zmianie device) - kompiluje się, wrzuca do procka, przechodzi pomyślnie weryfikację.. tyle, że program wykonuje się nieprawidłowo i 2 x szybciej...

Reply to
Michał Augustyniak

..no i pytanie: dlaczego? :-)

Reply to
Michał Augustyniak

nie masz kodu źródłowego czy co? przekompiluj odpowiednio. Ja doszedłem do wniosku, że długo się można nad takimi rzeczami zastanawiać i najczęściej szkoda czasu.

Reply to
szlovak

No mam, przekompilowałem, wszystko zmieniłem, nawet wzmiankę o wyłączeniu komparatora. Kod wygląda jakby był napisany pod 202... ale nie działa prawidłowo. ..oczywiście coś musi być nie tak, ale nie mam pojęcia co bo mapa pamięci jest identyczna..

Święta racja..

Reply to
Michał Augustyniak