PIC czy AVR

Są jeszcze picc/picc18 Hi-techa (picc18 generuje naprawdę efektywny kod). Na stronie domowej jest wersja trial.

W.

Reply to
Wojt

Pszemol:

za to jak mi się wściekła wtyczka od transceivera i już wzywałem wszelkich bożków okazało się, że w tej wiosce w rezerwacie indiańskim (Navaho Indian Reservation) są co prawda tylko 2 sklepy, ale jeden z nich to Radio Shack, nawet dość dobrze wyposarzony ;-)

Co do dobrych sklepów z częściami, to się zgadzam: dość rzadko występują. Widziałem takowe tylko w Sunnyvale, CA i Los Angeles Area, CA (nie pamiętam dokładnie gdzie, chyba Orange County). Problem USA polega chyba na tym, że jak kupujesz wysyłkowo z innego stanu, nie płacisz VAT.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Ale czy to napewno jest problem? Przyjamniej z _klienckiego_ punktu widzenia?

:-)

Reply to
jerry1111

Wydaje mi sie ze to raczej fenomen wynikajacy z tego ze to duzy kraj i slabo zaludniony. Wiec do sklepu miales 100mil dylizansem.

W tej sytuacji rozwoj wysylkowych wcale nie dziwi ..

Problem przy ich podatku rzedu 5% jest zaden, ale moze sie okazac ze przesylka wychodzi za darmo .. Ba - duze firmy moga optymalizowc sprawy podatkowe i wysylac paczki z innego stanu :-)

Prawie wszystkie, chłopaki z Microchipa "zapomnieli" o programowym stosie za to dorzucili extra:) sprawę w postaci bankowania wewnętrznego RAM.

W.

Reply to
Wojt