PIC czy AVR

Nie twierdzę, że nie da się zakłócić. Wykonywałem konkretne urządzenie i po paru nieudanych próbach PIC16C84 sprawdził się. Nie ma to nic wspólnego z częstotliwością zegara systemowego (w PICach 4x mniej) bo próby robiłem z różnymi częstotliwościami zegara. Raczej jest to kwestia innej budowy portów I/O. Do pinów miałem podpinane urządzenia zewnętrzne sterujące łukiem odseparowane transoptorami ale to nic nie pomagało. Zakłócenia i tak szły przez zasilanie i zawieszały AT90S2313

JanuszR

Reply to
Janusz Raniszewski

Użytkownik Pszemol napisał:

Chyba rzeczywiście nie pamiętasz już jakie są polskie realia. W byle sklepie na rogu, to można kupić piwo albo pietruszkę. Np. w Trójmieście detaliczne sklepy z częsciami elektronicznymi można policzyć na palcach jednej ręki. Można jeszcze kupować w sklepach wysyłkowych, ale w przypadku pojedynczego elementu w cenie ok. 10 PLN to nie bardzo ma sens. JP.

Reply to
Janusz Porebski

Janusz Porebski napisal(a):

Moi znajomi sa z USA sa pewnie niereprezentatywni, ale oni tez kupuja wysylkowo. Z NY, a w Digikey na przyklad.

Reply to
Marcin E. Hamerla

¯yczê Wszystkiego dobrego. EOT z mojej strony pozdrawiam, Sylwester £azar p.s. PIC16F84, ale uwaga - niestety zbli¿a siê do granicy anachronizmu :-)
Reply to
Sylwester Łazar

Pszemol napisal(a):

Sa ladniejsze. A jak wiadomo ladniejsze rzeczy sa lepsze.

PICe maja okropny assembler. Kiedys mialy porabana architekture. Wspracie na liscie jest lepsze dla AVR.

BTW na embedded jest teraz fajny watek w ktorym kolesie zastanawiaja sie kto wlasciwie uzywa PICow, skoro sa one na pierwszym miejscu pod wzgledem ilosci sprzedawanych sztuk.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Radioshack ?

I u nas powoli do tego dojdzie - jedna sprawna firma wysylkowa jest w stanie obsluzyc caly kraj ..

Na warunki amerykanskie to jest bardzo duzo :-)

A oni przypadkiem tradycyjnie nie uzywaja glownie motorolki ?

PICe .. no, do crackowania satelit byly popularne [w USA tez !]

Kiedys ponoc dalo sie cos z elementow kupic .